Είναι γεγονός ότι η εξάπλωση της πανδημίας Covid-19 και στην Ελλάδα έχει επιπτώσεις σε όλους μας, πρωτίστως στη ζωή μας και την καθημερινότητά μας. Είναι, λοιπόν, απόλυτα κατανοητό πως έχει επηρεαστεί και η δυνατότητα να προχωρήσετε με τον αρχικό προγραμματισμό των ταξιδιωτικών πλάνων σας. Η εγχώρια ταξιδιωτική κοινότητα προσπαθεί να ανταπεξέλθει σε αυτήν την πρωτόγνωρη κατάσταση. Προτεραιότητά μας είναι να ανταποκριθούμε με συνέπεια και σεβασμό προσφέροντας το ίδιο επίπεδο εξυπηρέτησης όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν. Ταυτόχρονα, είναι καθήκον μας να προστατεύουμε - τόσο σε επίπεδο υγείας όσο και οικονομικά - όλους όσους απασχολούνται ή εξαρτώνται από τον τουρισμό.

Όπως ενδεχομένως ήδη γνωρίζετε, η κυβέρνηση, αντιμέτωπη με τα πρωτοφανή γεγονότα, σε συνέχεια παρόμοιων πρωτοβουλιών και άλλων χωρών της ΕΕ, ψήφισε πρόσφατα νόμο που επιτρέπει στις επιχειρήσεις στον τουριστικό τομέα να εκδώσουν voucher, αντί της άμεσης επιστροφής χρημάτων.

Λυπούμαστε πραγματικά για την αναστάτωση που μπορεί να προκαλεί αυτή η χρονική παράταση στην επιστροφή των χρημάτων σας.

Ευχαριστούμε θερμά για την κατανόηση και την υποστήριξή σας και ελπίζουμε να σας υποδεχθούμε σύντομα. Σας ευχόμαστε υγεία και παραμένουμε πάντα στη διάθεσή σας για τυχόν πρόσθετες διευκρινίσεις που ίσως χρειαστείτε.

Ειδικότερα:

  • Για τις υπάρχουσες ατομικές κρατήσεις: μπορείτε να ακυρώσετε/μεταφέρετε την κράτησή σας για αργότερα, παρακαλούμε επικοινωνήστε στο reservations@panhotel.gr, αναγράφοντας το ονοματεπώνυμό σας και τις ημερομηνίες της κράτησής σας. Γράψτε στο θέμα του μηνύματός σας τις λέξεις Request Room Voucher και αφού ελέγξουμε τα στοιχεία στο ξενοδοχειακό μας πρόγραμμα, θα λάβετε από το Pan Hotel ένα Room Voucher με το ονοματεπώνυμό σας, το ποσό (€) της υπάρχουσας κράτησής σας και τις ημερομηνίες που έχετε κρατήσει.
  • Για κρατήσεις μέσω ταξιδιωτικών πρακτορείων, διαδικτυακών ταξιδιωτικών πλατφορμών (Booking, Expedia κλπ.) ή γραφείων:  παρακαλούμε επικοινωνήστε με τους ίδιους απευθείας.

 

Σας περιμένουμε σύντομα ξανά στο Pan Hotel!

 

Αγαπητοί πελάτες,

Καλωσορίσατε στο Pan Hotel!

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως λογω του κορονοιού, έχουμε προχωρήσει σε κάποιες αλλαγές και έχουμε λάβει κάποια παραπάνω μέτρα προκειμένου να ακολουθούμε τα αντίστοιχα πρωτόκολλα υγείας για την ασφάλεια όλων μας. Το προσωπικό μας είναι εκαπιδευμένο σύμφωνα με τα παραπάνω πρωτόκολλα.

Παρακαλούμε όπως ενημερωθείτε παρακάτω σχετικά με τα μέτρα και τους κανονισμούς υγιεινής στο ξενοδοχείο μας:

Στους κοινόχρηστους χώρους:

  • Υπάρχουν Μέτρα Ατομικής Προστασίας (αντισηπτικό, γάντια, μάσκες) σε διάφορα σημεία των κοινόχρηστων χώρων του ξενοδοχείου στη διάθεση των πελατών μας.
  • Έχει ενισχυθεί η συχνότητα καθαρισμού και απολύμανσης των κοινόχρηστων χώρων, ανελκυστήρα και αποχωρητηρίων.
  • Συνιστάται η αποφυγή χρήσης ανελκυστήρα όπου αυτό είναι εφικτό. Η χρήση ανελκυστήρα συνιστάται ανά δωμάτιο.
  • Έχουν τοποθετηθεί σημάνσεις αποστάσεων στο πάτωμα.
  • Έχουν τοποθετηθεί plexiglass στα σημεία επικοινωνίας με τους πελάτες.
  • Στην Υποδοχή υπάρχουν συσκευές αποστείρωσης μικρών αντικειμένων (πχ. κινητών, κλειδιών, ακουστικών κλπ).

Στα δωμάτια:

  • Νέα ώρα check-in: 15:00 και νέα ώρα check-out: 11:00, ώστε να υπάρχει ακόμα μεγαλύτερο χρονικό μεσοδιάστημα αερισμού των δωματίων.
  • Τα δωμάτια μετά από κάθε αναχώρηση αερίζονται επαρκώς, στη συνέχεια καθαρίζονται, απολυμαίνονται και τέλος αποστειρώνονται με ατμοκαθαριστές ή/και με λάμπες UV.
  • Στην άφιξη ο πελάτης λαμβάνει δώρο ένα μπουκαλάκι αντισηπτικό για να έχει μαζί του οπουδήποτε τυχόν το χρειαστεί.
  • Τα παράθυρα στο δωμάτιο βρίσκονται σε θέση ανάκλισης ώστε να επιτυγχάνεται συνεχής αερισμός παράλληλα με τη χρήση του κλιματιστικού.
  • Το πρωινό έχετε τη δυνατότητα να το πάρετε είτε στο δωμάτιο είτε στον χώρο των πρωινών, καθότι το buffet απαγορεύεται υπό τις συνθήκες. Μας ενημερώνετε το πρωί τί προτιμάτε.
  • Μέσα στο δωμάτιο για λόγους επιπρόσθετης ασφάλειας έχουν αφαιρεθεί όλα τα περιεχόμενα των minibar και οι δίσκοι με τους βραστήρες. Τα τηλεχειριστήρια και τα καλλυντικά βρίσκονται εντός προστατευτικής μεμβράνης.
  • Για λόγους αποφυγής διερχόμενου προσωπικού στο δωμάτιο, ο πελάτης κάθε πρωί ενημερώνει την Υποδοχή αν και τί επιθυμεί να γίνει στο δωμάτιο αναφορικά με την καθαριότητα (αλλαγή πετσετών, ιματισμού, καθαρισμό κλπ).
  • Συνιστάται στον πελάτη μετά τη χρήση της τουαλέτας πρώτα να κλείνει το καπάκι και μετά να πατάει το καζανάκι.

Είμαστε εδώ για εσάς! Σας ευχόμαστε μια ασφαλή και χαρούμενη διαμονή! 

       Η Ομάδα του Pan Hotel!